måndag 25 oktober 2010

Satte in en kontaktannons...

Hej, enastående kvinna söker en livskamrat!
Tror att er Simson söker ett nytt hem och hoppas att det kan bli mitt..
 
och var tvungen att bevisa mina avsikter..
 
Simson skulle behöva arbeta för sitt uppehälle:
Väcka mig på morgonen med tassar på bröstet och ivriga slickningar i ansiktet, hans arbete som värmedyna kan då anses avslutat.
Han skulle också vara behjälplig med måltiderna och se till att vi får tre mål om dagen. Gärna på samma tid och såklart delikatesser.
Han skulle säkert vilja vara med och vattna blommorna och ligga på elementen ibland, så kan han klara dammningen medan han värmer sig. Dammsugaren är han antagligen rädd för så han får samla in dammråttorna. Badrummet där hans låda kommer att stå, tar jag ansvar för!
 
Hemma hos oss pratar vi mycket och just nu får jag bara mina svar. Simson kommer att bidra med massor i konversationen. Så hoppas jag att han inte är intresserad av TV utan hellre då P1 och P2. Han får en lammskinnspäls där han kan värma sig. Han skulle leka med och i gardinerna och jag skulle hämta stegen när han klättrat för högt och inte vågar komma ner.
 
Jag bor i lägenhet med balkong och om det blir aktuellt att Simson vågar sig ut på densamma kommer jag att klä in den med ett nät. Då kommer vi att sitta där tillsammans och kolla in stjärnorna och månen på nätterna och ibland på dagarna också. Ja, sitta där såklart.
 
Mycket kul skulle vi ha och mycket gos.Det är kul med pingisbollar eller annat som rullar..det är mys att ligga på och nära varandra.Garnnystan finns i massor och stickor kan man också leka med. 
 
Enastående och makalös, stockholmska boende på Gotland sedan 2004, räknar med att stanna här..jo jag är sjukpensionär sedan årsskiftet och vill verkligen ha en nära relation igen..
 
Vi är hemma och jag lovar uppdatera men först en liten bild...
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar